Er Lync en fullverdig erstatning for tradisjonell PBX?

Det er fortsatt litt skepsis ute i forhold til om Lync har pålitelighet og skalerbarhet til å være en erstatning for tradisjonelle PBX. Vi i HINT er veldig trygge på det ut fra egne erfaringer med innføring Microsoft UC telefoni i andre firma. Her er et lite utdrag fra en undersøkelse som understøtter dette.

The 4.1 million calls completed by Lync Server 2010 without a single dropped call was The highest success rate of any PBX or UC system tested by Miercom to date including several Avaya and Cisco IP PBX systems

Another amazing fact as a byproduct of the test was:
13,167 calls per hour against a single virtualized Lync Server 2010 Standard Edition server

Blog som beskriver undersøkelse samt link til selve undersøkelsen finner du her

Dette innlegget ble publisert i Lync. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s