Ofte stilte spørsmål fra ansatte i etterkant av Lync innføring.

Etter som våre ansatte får erfaring med Lync dukker det opp en del gjentagende spørsmål om bruk, tekniske mangler eller av mer prinsipiell karakter. Vi har også besvart en henvendelse fra forskerforbundet som blant annet omhandlet endring i rutiner ved fraværsmarkering og oppbevaring av persondata. Det er laget en FAQ side beregnet for våre ansatte som oppdateres ved behov. Denne kan være nyttig lesning for andre organisasjonen som er i ferd med å implementere Lync. Vår spørsmål og svar side kan leses her

Reklamer
Dette innlegget ble publisert i Lync. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s